ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΦΥΣΙΚΗ ΚΟΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ

Γραπτή εξ αποστάσεως εξέταση με φυσική κόλλα:

  • Ο Καθηγητής είναι υποχρεωμένος να ενημερωθεί για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας εξετάσεων και να προβεί στις απαραίτητες δοκιμές ώστε απρόσκοπτα και αποτελεσματικά να διενεργήσει τις εξετάσεις του.
  • Ο Καθηγητής οφείλει να βρίσκεται εγκαίρως στην ηλεκτρονική αίθουσα προκειμένου στα 30 πρώτα λεπτά να διενεργήσει τον απαραίτητο έλεγχο του εξοπλισμού του και να ταυτοποιήσει τους υπό εξέταση φοιτητές.
  • Ο Καθηγητής σε περίπτωση που δεν μπορεί να προσέλθει στις εξετάσεις ή πρόκειται να καθυστερήσει, οφείλει εγκαίρως και με δική του ευθύνη να βρει αντικαταστάτη.
  • Ο Καθηγητής ζητά από τον φοιτητή να του δείξει τη ακαδημαϊκή ταυτότητά του με ευκρινή φωτογραφία κατόχου και με βάση το παρουσιολόγιο που παίρνει από τη Γραμματεία πιστοποιεί τον φοιτητή.
  • Κανένας φοιτητής δεν μπορεί να γίνει δεκτός στην αίθουσα αφού περάσουν 30 λεπτά από την έναρξη της εξέτασης εκτός αν συντρέχουν ειδικοί λόγοι.
  • Ο Καθηγητής περιγράφει τη διαδικασία εξέτασης.
  • Ο Καθηγητής είναι υποχρεωμένος να αποστείλει τα θέματα των εξετάσεων σε όλους τους φοιτητές την ώρα έναρξης των εξετάσεων, μέσω της πλατφόρμας Zoom. H διάθεση των θεμάτων μπορεί να γίνεται και τμηματικά μέσω share screen (π.χ. κάθε 10 λεπτά ένα θέμα).
  • Οι φοιτητές θα πρέπει να εφοδιαστούν με αρκετές λευκές κόλλες Α4. Στην πρώτη κόλλα απαντήσεων (κόλλα αναφοράς ή χαρτί Α4) θα πρέπει να γράψει ο φοιτητής, με τον γραφικό του χαρακτήρα, τον αριθμό μητρώου και έναν τυχαίο κωδικό που θα αποσταλεί σε όλους από τον Καθηγητή μέσω του εργαλείου Chat του Zoom. Ο Καθηγητής έχει τη δυνατότητα με share screen μέσω του Zoom ή με μετατόπιση της κάμερας του κινητού στην οθόνη του υπολογιστή να ταυτοποιήσει περαιτέρω τον φοιτητή.
  • Ο Καθηγητής που διαπιστώνει παρατυπία κάνει την πρώτη παρατήρηση διακριτικά μέσα από το chat, εκτός και αν διαταράσσεται η ομαλή διαδικασία της εξέτασης.
  • Στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται διάπραξη πειθαρχικού παραπτώματος, ο Καθηγητής ακυρώνει το γραπτό του φοιτητή. Ο φοιτητής καλείται να αποχωρήσει από την αίθουσα και το περιστατικό καταγράφεται, αναφέρεται στο Τμήμα και από εκεί, με βάση τη σοβαρότητα του εν λόγω παραπτώματος, το θέμα θα συζητείται στη Σύγκλητο του ΠΔΜ.
  • Δέκα λεπτά πριν το πέρας των εξετάσεων, ο Καθηγητής αποστέλλει νέο τυχαίο κωδικό μέσω chat σε όλους τους φοιτητές και τους καλεί να τον γράψουν στο πάνω μέρος της κάθε κόλλας απαντήσεων. Παράλληλα, ζητείται από τους φοιτητές η ψηφιοποίηση των απαντήσεων με οποιονδήποτε διαθέσιμο τρόπο (π.χ. φωτογραφία μέσω κινητού). Για καλύτερα αποτελέσματα οι φοιτητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν προγράμματα σκαναρίσματος μέσω κινητού όπως camscanner ή adobe scan. Τα ψηφιακά αρχεία ανεβαίνουν (upload) στο e class  ή στο moodle μέσα στο προκαθορισμένο χρονικό διάστημα. Η ευθύνη για την ορθή ψηφιοποίηση των απαντήσεων είναι του εξεταζόμενου φοιτητή και στην περίπτωση που οι απαντήσεις δεν είναι ευδιάκριτες, τότε είναι στην κρίση του καθηγητή να τις λάβει υπόψη.
  • Κανένας φοιτητής δεν δύναται να αποστείλει απαντήσεις παρά μόνο στο τελευταίο δεκάλεπτο.
  • O Καθηγητής στη διάρκεια της εξέτασης και όποτε το κρίνει αναγκαίο μεριμνά για την ταυτοποίηση των εξεταζόμενων. Για παράδειγμα, μπορεί να ζητήσει από κάποιον φοιτητή να γράψει σε μια κόλλα έναν οποιονδήποτε τυχαίο κωδικό που θα του στείλει στο chat και αυτός να το μοιραστεί με share screen μέσω του Zoom ή με μετατόπιση της κάμερας του κινητού στην οθόνη του υπολογιστή. Στη συνέχεια μπορεί να ζητήσει από τον φοιτητή να συνεχίσει την επίλυση των θεμάτων στην συγκεκριμένη σελίδα.
  • Στην περίπτωση αδυναμίας διεξαγωγής της εξέτασης για τεχνικούς ή ακόμη και έκτακτους προσωπικούς λόγους, η εξέταση του μαθήματος μεταφέρεται για την αμέσως επόμενη Κυριακή την ίδια ώρα.
Κοινοποιήστε:
error
fb-share-icon
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial
Follow by Email